I'm feelin' sexy half finnishswedish(Toi half finnishswedish yrittää tarkottaa puoli suomenruotsalaista),huomenn ois ruotsin kokeet tulossa.Kauheet paineet,ku se mun ylikultturelli isäni sattuu olemaan suomenruotsalainen (eli meillä on kauheesti rahaa ja en nu vit båt,niinku kaikilla suomeruotsalaisilla.Ja me pidetään joka lokakuu rapujuhlat ja juodaan skumppaa ja lauletaan juomalauluja.Inhoan stereotypioita),eikä se idiootti puhunu mulle pienenä ruotsia.Ois helpottanu mun elämääni paljon.Nyt ei tarttis ruotsin tunneilla tehä mitää muuta ku pelata Numeropeliä.(Se o vähä ku sudokua,mutt vaa helpompaa)

Miks mä oon sellanen ihminen,joka lukee kokeisii iha hirveesti,mutt joka silti saa sen 9+ tai 9,jonka ois saanu puolella vähemmällä lukemisella.Miks vitussa jaksan stressata näistä kokeista näin kauheesti?Mähän oon yläasteella,ei sillon pitäis välittää numeroista paskaakaan.Se onki suurin syy kaikkiin mun ongelmiin,mitä mulla vois olla:LIIAN TUNNOLLINEN.Välillä tiedättekös tekis mieli vetää kaikki vittuiks ja hengata vaa koulussa tekemättä mitää ja välittämättä mistään.Ei se ois mua ja katuisin sitä myöhemmin.Silti se houkuttaa.